UAR Search Engine

Custom Search

Monday, February 7, 2011

Miracle Effect added to the Secondary jerseys - RELEASED

http://www.mediafire.com/?dphq6n0absdgimh

No re-releases of these Jerseys on NLSC

Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

22 comments:

  1. What is the miracle effect? isnt it the crowd mist?

    ReplyDelete
  2. Awesome thanks bro! BTW you have mail. ^The miracle effect is on the jerseys. it makes them look life like and with shadows and textures that make them look like real clothing fabric.

    ReplyDelete
  3. is this going to screw up the pinoy jerseys? i already have the pinoy jerseys, why should i get this?

    ReplyDelete
  4. santa's little helperFebruary 7, 2011 at 9:02 PM

    ^used this as base, export pinoy21's jersey textures, after that import it to johndoe's jerseys and your all set.

    read this tutorial, its easy...

    http://forums.nba-live.com/viewtopic.php?f=135&t=76126

    ReplyDelete
  5. wow..thx for this,..great work as always bro..

    ReplyDelete
  6. damn man im glad it finally arrived..
    this is one of the modz i've been waiting for so long.

    much thank for time and effort you did for this.

    ReplyDelete
  7. great jerseys! so how is the scoreboard coming?

    ReplyDelete
  8. santa's little helper said...

    ^used this as base, export pinoy21's jersey textures, after that import it to johndoe's jerseys and your all set.

    read this tutorial, its easy...

    http://forums.nba-live.com/viewtopic.php?f=135&t=76126


    so what texture files do i export just 9 and 15?

    ReplyDelete
  9. alternate pinoy jerseys...like tha king jerseys have already the effect..if you can use the jersey editor you can create a jersey based on previous miracle jerseys. the miracle effect is in the file,not in the textures

    -sixers85

    ReplyDelete
  10. @ Michael

    It seems like the scoreboard is controlled by 2 different files. I will have to delay it at the moment

    ReplyDelete
  11. yeah i tried also to change the backboard.I think its goey-global and overlay static .iff.

    ReplyDelete
  12. wow! thanks alot bro!

    ReplyDelete
  13. btw bro, can u check "Sixers" Away Jersey. i think you add wrong miracle effect. pls?

    ReplyDelete
  14. this is great..thx john.. :)

    ReplyDelete
  15. @ Johndoe22
    When I install Stadium Feel Mod few weeks ago, I have a problem with icon over the player ( http://i52.tinypic.com/bet8w.png )
    Can you repair this?

    d.

    ReplyDelete
  16. john, can i request for a global? alan wake 9 with darker socks and arma2 accessory colors and shoes?

    ReplyDelete
  17. john, can i request for a global? alan wake 9 with darker socks and arma2 accessory colors and shoes?

    ReplyDelete
  18. santa's little helperFebruary 10, 2011 at 4:47 AM

    @karlopb

    use vincemeister's global

    ReplyDelete
  19. santa's little helperFebruary 10, 2011 at 4:57 AM

    @karlopb

    http://www.mediafire.com/?1g9lp27a04zr944

    alan wake 9 with darker socks and arma2 accessory colors and shoes

    ReplyDelete
  20. thanks. is this vincemeister's global?

    ReplyDelete
  21. @g0ry, can you share to me your requested global from johndoe? it's the CSM3 with darker socks and arma 2 accessories colors. thanks.

    ReplyDelete
  22. santa's little helperFebruary 10, 2011 at 10:41 AM

    @karlopb

    http://www.mediafire.com/?akhs39if99463yq

    ReplyDelete